HOMAG productionManager

Postet 2 år siden

Hold oversikt over ordrene. HOMAG lanserer 05.april et gratis hjelpemiddel i form av en webbasert app som skal bidra til å oppdrette og dele ordrerelevant informasjon. Målet er å tilgjengeliggjøre oppdatert informasjon til alle ansatte og effektivt kunne dele denne i en digital ordrebok slik at man unngår papirlapper.

Meld deg på webinar og se hvordan det fungerer her: https://live.homag.com/home (keynote production manager)

Høydepunkter:

Alle har tilgang til oppdatert informasjon: Enten kontor, produksjon eller montering i produksjonen eller hos kunden – alle har tilgang til all data når som helst.

Enkel dataimport: Lag en ny ordre eller importer den fra et CAD/CAM-system, en bransjeløsning eller Excel. Alt produksjonsunderlag kan tilgjengeliggjøres digitalt (delelister, monteringsveiledninger & tegninger med mer).

Oppdatert i sanntid: Alle ansatte kan følge ordrefremdriften i sanntid ved bruk av tilknyttede apper.

Ingen kostnader: Programvaren er gratis. Et hvilket som helst antall ansatte kan bruke applikasjonen uten ekstra kostnader.

Ingen oppdateringer eller vedlikehold nødvendig: Den nettbaserte programvaren er alltid oppdatert og det kreves ingen innsats for oppdateringer.

Enkel å bruke: Få tilgang til den praktiske nettappen fra hvilken som helst enhet med internettilkobling - unngå gul-/rosalapper og ark

Les mer her: https://digital.homag.com/en/production-manager/

Meny

Innstillinger